Dette er en møteplass bransjen vår har behov for, både for å lære og å inspireres, og for å feire oss selv og våre fag! Fram mot 17. og 18. mars 2018 vil det jobbes med videreutvikling av konseptet for arrangementet, som fra 2018 blant annet omfatter tydeligere inkludering av hudpleiebransjen.
Som tidligere år blir det norgesmesterskap i frisering, make-up og negledesign, og elevkonkurransen Pivot Point Cup. Det jobbes også med en NM-konkurranse for hudpleierne.
Konkurranseutvalgene arbeider med kategoriene og reglementene, og dette blir lagt ut så fort det er klart.
Samarbeidspartnerne vil, som i år, stå for seminar og faglige visninger på hovedscenen. Det jobbes også med andre typer faglige og inspirerende innslag, som vil gi valuta for pengene, for de som tar turen til Oslo denne helgen.
Vi oppfordrer samarbeidspartnerne til å fokusere spesielt på norske krefter denne gangen. Med så mange dyktige fagutøvere vi har skal det ikke være behov for å hente inn utenlandske krefter, -de finnes allerede i landet!
Lørdag kveld blir det stor prisfest med utdeling av priser innenfor Årets Frisør-konseptet og enkelte NM-kategorier. Det er også innført en ny pris - Årets Hudpleiebedrift.
Billetter til festen legges ut for salg i løpet av januar 2018, så følg med!
Sett av 17. og 18. mars 2018 til en begivenhetsrik helg i Oslo!
Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.