Showene, konkurransene og vinnerne - selv om du ikke var tilstede i Oslo Spektrum formelig spruter Magasinet FRISØR av den energien som bor i frisør- og velværebransjen. NFVB har lagt mye ressurser i denne arrangementspakken, og ser det som en investering for faglig utvikling. Dedikerte fagfolk trenger inspirasjon og mål å strekke seg etter. Samtidig gir dette bransjen godt omdømme for fantastisk fagkunnskap og glede med faget.
Du kan også lese NFVBs magasiner på http://fagblader.nfvb.no/
Tradisjonen tro, lanserer Aveda nok en gang Earth Month. For 2024 er temaet: The Power of Every Drop. Kampanjen inkluderer et samarbeid med Charity: Water, en ideell organisasjon som jobber for å gi rent drikkevann til mennesker i utviklingsland.
Sjekk #AvedaWalksForWater.
Det kan også nevnes at Aveda 22. april oppfordrer folk til å droppe hårvasken for å spare vann. Fra 15. april vil kampanjen vise arbeid til influensere som styler håret bærekraftig uten vask.
Sjekk #NoWashDay.